TRANSLATE

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Moving On - James


Please don't get me started, looking backwards, to move on./ Strong yet openhearted, accept leaving when leaving's come./ God, didn't see it coming, never said I love you, hope you knew./ Now my bags are packed, and my sales are tight and my course is marked by stars,/ I'm on my way, soon be moving on my way, leave a little light on, leave a little light on,/ I'm on my way, soon be moving on my way, leave a little light on, leave a little light on.





Time always unwinding, all these dead lines in my mind./ Seeds and dreams we planted, took for granted, didn't prove./ Walking down this road will my pulse beat slow, hope to have you close at hand./ When this cycle ends, will it start again, will we recognize old friends?/ I'm on my way, soon be moving on my way, leave a little light on, leave a little light on./ I'm on my way, on my way, on my way, on my way, leave a light on, leave a little light on./ I'm on my way, soon be moving on my way, leave a little light on, leave a little light on./ I'm on my way, on my way, on my way, on my way. Leave a light on, leave a little light on, leave a little light on.

Δεν υπάρχουν σχόλια: